Tiltrække produkt købere–oprette din startside med Marketing Pizzazz

Din hjemmeside skal fange dine besøgende ved kraven–overtale og engagere dem.
Du har magt til at få dine besøgende loyalitet, at bog markere dit websted, og i sidste ende, at købe dine produkter hvis du skrive uimodståelig, strømlinet kopi, der engrosses dem hele vejen til dit salg besked og Bestil sider.
Her er en skitse til en ny Startside:
Del 1. Start med en spændende overskrift, der er fordel-orienteret, vil føre dine besøgende til dine produkter.
Eksempel: “ønsker en hurtig og enkel måde at firedoble din Web salg inden for fire måneder?” Denne overskrift link tager min potentiel køber lige til mit salgsbrev til bogen “ti ikke-techie måder at markedsføre din bog Online.”
Prøve: For bog coaching tjenester, min startside overskrift og link, “Lad bogen Coach gøre din bog drøm til virkelighed.” Tager mine besøgende direkte til min coaching tjenester information og hvorfor jeg kan være den rigtige træner for dem.
Prøve vidnesbyrd og Link: “spare dig selv fra hovedpine, skuffelser og penge ned i afløbet. Læse, “Skriv din e-bog eller andre korte bog–hurtig!”, før du skriver et andet ord. Judy sætter du på den hurtigste vej til udgivelse succes.”-Marcia Reynolds, www.covisioning.com.
Dette link tager mine besøgende direkte til min e-bog salg brev.
Part Two. Tilføje hvem du er og hvad du kan gøre for dine besøgende, men gøre det kort. Intet slår en besøgende fra mere end lang bio kopi. De er ligeglad om du; de bekymrer sig om hvilke problemer du kan løse for dem. De elsker især gratis information.
-Eksempel: Bogen Coach kan besvare dine spørgsmål og gøre din bog drøm til virkelighed. Judy Cullins, M.A. tilbyder hendes 20 år som en forfatter, udgiver og marketingmedarbejder af over 40 bøger og særlige rapporter om bogen skriftligt, forlagsvirksomhed og online markedsføring–alle kort, let at læse, formater, med livlige teleclasses og telefon coaching.
Del tre. Tilføje nogle specifikke fordele med en personlig tilgang:
Prøve: Jeg kan hjælpe dig med at besvare spørgsmål om din bog.
-Hvad er de første trin til at skrive en stor sælgende bog?
-Vil min bog tiltrække min ønskede publikum?
-Ved min potentielle købere, de har brug for min bog, og det er pengene værd?
-Mine bøger vil sælge nok eksemplarer til min tilfredshed?
-Hvordan skulle jeg udgive min bog?
-Nu hvor det er skrevet, hvordan kan jeg bedst fremme min bog?
Fjerde del. Brug en testimonial og fordel sætning fra en pro til din ezine.
Dine besøgende vil også sige, “Who cares?” For dig at overbevise dem. de skal have din ezine, tilføje et vidnesbyrd fra en velkendt ekspert på dit område.
Prøve: Dan Poynter testimonial nedenfor:
“Chock fuld af møtrikker og bolte på bog skriver, virksomhedskommunikation og marketingmateriale. Absolut værd at bruge tid.”
Tilbyde en gratis rapport, når folk abonnere på din ezine.
Eksempel: For at abonnere på min hjemme side, min Web-master har givet disse links: www.bookcoaching.com/opt-in.shtml og www.bookcoaching.com/opt-out.shtml.
Sætte nogle passion til din web-startside og andre. Den største fejl forfattere gør er de skrive svage salg kopi. Altid give dit websted besøgende en grund til at købe.
Tænk–den mere pizzazz, mere besøgende vil vende tilbage til dit websted til at surfe, få gratis oplysninger, og købe dine tjenester og produkter.
Judy Cullins © 2004 alle rettigheder forbeholdes.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.